Panica in oras

Se intampla acum

3 avantaje pentru a folosi materiale promotionale in strategia de marketing

materiale promotionale

Campaniile care au drept scop promovarea afacerii necesita timp, creativitate si, bineinteles, investitie financiara. Pentru unele dintre modalitatile de promovare, investitia poate fi extrem de costisitoare, uneori depasind cu mult bugetul pe care firma si l-a propus. In alte cazuri, precum folosirea de materiale promotionale, avantajele de care antreprenorii se bucura depasesc cu mult investitiile facute. Iata doar 3 avantaje pe care le ai daca alegi aceasta forma de promovare:

  1. Materialele promotionale nu se rezuma doar la pliante sau afise. Va puteti extinde pana a oferi mici mostre personalizate din ceea ce insumeaza obiectul de activitate al firmei. Spre exemplu, canile personalizate cu brand-ul companiei pot fi un mod foarte ingenios de a promova o afacere de produse pentru bucatarie, precum tacamuri, farfurii, cesti sau pahare. O cana este utila fiecarei persoane, iar daca va fi folosita zilnic, cu atat mai mult numele firmei va ramane imprimat in mintea utilizatorului.
  2. Costuri reduse. In cazul in care doriti sa apelati la varianta de pliante pe care sa le oferiti persoanelor de interes pentru afacerea dumneavoastra, trebuie sa stiti ca aceasta practica este in continuare fiabila si implica costuri foarte reduse. Practic, va veti putea face numele cunoscut pe piata cu o investitie financiara extrem de redusa. Publicitatea pe canalele TV sau la radio prin care sa aduceti in atentia publicului numele firmei este cu mult mai mare decat in cazul exemplificat.
  3. Materialele promotionale se pot personaliza si adapta in functie de obiectul de activitate al firmei. Insertii sau animatii care sa atraga atentia sunt extrem de utile pe absolut orice material. Ele vor oferi un sport textului si, astfel, vor face consumatorii mult mai atenti la beneficiile pe care le puteti oferi.

Materiale promotionale pentru colaboratorii dumneavoastra

Personalizarea obiectelor poate face si obiectul unui cadou deosebit. Pentru a va arata aprecierea si respectul fata de partenerii in afaceri, puteti opta pentru materiale promotionale de care ei se pot folosi. Astfel, veti creste increderea persoanelor din jurul dumneavoastra si va puteti bucura de un parteneriat mult mai bun.

In domeniul afacerilor, marea majoritate a persoanelor utilizeaza agende. Puteti oferi astfel de atentii atat clientilor, cat si partenerilor. Agendele sunt instrumentele principale pe care la au la mana antreprenorii sau persoanele care isi desfasoara activitatea la birou. Ii ajuta sa isi planifice timpul si sa tina o evidenta concreta a tuturor task-urilor pe care le au de indeplinit.

Pentru a pune in lumina firma pe care o conduceti, puteti opta pentru a personaliza agenda cu brand-ul companiei. Fie ca este vorba despre un text, o imagine sugestiva sau chiar de numele acesteia, va puteti asigura un loc in atentia persoanei catre care se indreapta cadoul. Pe langa acest lucru, cei din jurul persoanei in cauza vor deveni curiosi, deseori oamenii interesandu-se de activitatea brand-ului inscriptionat pe produse. Veti creste astfel increderea partenerilor in firma pe care o conduceti si veti fi considerat un colaborator care se preocupa de buna-starea relatiilor profesionale.